Cum comand?
Produsele pot fi comandate de pe site, la oricare sediu sau filiala S.C. NUMERIS COM S.R.L. din tara, cat si prin telefon. Atat in punctele de lucru, cat si telefonic si pe site-ul nostru primiti consiliere gratuita in alegerea produselor care vi se potrivesc cel mai bine.
Cum platesc?
Plata ramburs – se efectueaza integral la livrarea comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea. – S.C. NUMERIS COM S.R.L.
Transfer bancar (ordin de plata) in contul RO54BTRL02501202122554XX BANCA TRANSILVANIA. Dovada platii se trimite la office@numeris.ro
Plata cu cardul
Dupa trimiterea comenzii, veti primi toate informatiile necesare care trebuie inscrise pe ordinul de plata. Livrarea comenzii se face doar dupa confirmarea platii. Pentru accelerarea procesului, va rugam sa ne contactati si sa ne trimiteti o copie dupa ordinul de plata.
Cand primesc comanda?
Livrarea produselor se face prin curier rapid intre 2 si 4 zile in cazul platii ramburs si in 5 zile in cazul platii cu ordin de plata. In cazul in care produsele nu sunt pe stoc, livrarea produsului poate dura intre 30 si 60 zile. Pentru asigurare, recomandam ca clientul sa ne contacteze telefonic, prin chat sau email.
RETUR: In maxim 10 zile lucratoare de la primirea produsului, aveti posibilitatea de a returna produsul cu eticheta originala si ambalaj original, nefolosit si nedeteriorat. Pentru informatii suplimentare stam la dispozitia clientului prin numerele de telefon afisate pe site.
Confirmarea plasarii comenzii
In cazul in care ati comandat produse de pe site-ul S.C. NUMERIS COM S.R.L., dupa finalizarea comenzii veti primi un mail de confirmare. In cazul in care ati comandat telefonic, veti primi un SMS de confirmare.
Pentru orice comanda trimisa de Luni – Vineri intre 9:00 si 14:00, veti primi confirmarea in maxim 3 ore de la primirea comenzii. Comenzile primite dupa orele 14:00 vor primi confirmare a doua zi lucratoare. Daca produsul se afla in stoc la oricare din magazinele noastre, veti primi telefonic confirmarea disponibilitatii produsului si data aproximativa cand coletul va ajunge la dumneavoastra. (In fereastra marimilor din pagina fiecarui produs sunt afisate marimile sub care a fost produs fiecare model si NU reprezinta masurile aflate in stoc la un moment dat. Se recomanda asigurarea existentei marimii/variatiei de produs telefonic ).
Daca produsul nu se afla in stoc, clientul va fi contactat si telefonic/mail si i se transmite data la care i se poate aduce produsul prin comanda speciala.
Din acest moment, comanda ajunge la destinatie in termen de 3-4 zile lucratoare prin curierat rapid, in functie de orasul in care va aflati. Comenzile primite in week-end si in timpul sarbatorilor legale vor fi prelucrate in primele 3 ore ale urmatoarei zile lucratoare.
Anularea comenzii
Daca ati comandat online si doriti sa anulati comanda sau sa o modificati, trimiteti email cu subiectul “anulare comanda”, care sa contina numarul comenzii, la adresa office@numeris.ro. Daca plata a fost facuta cu cardul, pentru ca suma se vi se restituie direct in cont trebuie sa contactati banca la care aveti deschis contul.